امتیاز : 5 (5 رای)
ثبت برند در اصفهان‎

برای عرضه و شناخته شدن محصول در بازار بزرگ تجارت کافی است ثبت برند صورت بگیرد یعنی یک برند یا نام مخصوصی برای آن محصول انتخاب نماییم در واقع برند نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها با اشخاص متمایز نماید. لازمه داشتن علامت تجاری و یا برند این است که علامت انتخابی طبق قانون در اداره ی ثبت شرکت ها، علائم و اختراعات به ثبت برسد. ماده ی 2 قانون ثبت برند و اختراعات بدین شرح است که"حق استعمال انحصاری علامت تجارتی فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رساند." مدت اعتبار ثبت برند ده سال از تاريخ تنظیم اظهارنامه ثبت آن میباشد. بعد از طی ده سال، امکان تمدید برند توسط مالک براي دوره های متوالي ده ساله با پرداخت هزينه مقرر، امکان پذیر خواهد بود. يك مهلت ارفاقي شش ماهه كه از پايان دوره شروع مي‌شود، براي پرداخت هزينه تمديد، با پرداخت جريمه تاخیر، درنظر گرفته مي‌شود.
زمان ثبت برند در اصفهان تقریبا تا رسیدن به تصدیق ۳ الی ۴ ماه زمان خواهد برد. در صورت انجام هرگونه تبلیغات و بسته بندی لازم است که باتدا برند خود را به ثبت برسانید. لذا با در نظر گرفتن مدت زمان ثبت برند در اصفهان برای تنظیم اظهارنامه خود اقدام نمایید.لازم به ذکر است که اعلام نتیجه اولیه در خصوص تأیید و یا رد درخواست ثبت برند در ۴۰ روز نخست از تاریخ ارائه اظهارنامه مشخص می شود.

مزایای ثبت برند در اصفهان

• توسعه کسب و کار و قانونمند کردن آن پس از ثبت برند در اصفهان
• متفاوت شدن کالای مورد عرضه و خدمات عرصه ارائه به مشتریان
• بسته بندی شدن کالا و جلوگیری از فروش به صورت فله ای
• بالا رفتن در صرد فروش به خاطر ثبت برند شدن آن
• سنجش میزان رضایت مشتریان و کسب وفاداری آنان
• جز ضروری موافقت نامه ی اعطای نمایندگی هستند.
• اخذ وام و تسهیلات به اعتبار ارزش برند پس از ارزش گذاری از سوی کارشناس
• مقدمه ثبت طرح صنعتی برای بالا بردن تنوع کالایی با ثبت برند در اصفهان انجام می پذیرد.
• اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها میباشند.
• در صورت ثبت برند امکان حضور در بورس و ارزش گذاری کالا
• تأسیس فروشگاه ، شعب و نمایندگی با ثبت برند در اصفهان
• صادرات محصولات به بازارهای جهانی
• آغاز فرآیند برندسازی و تبلیغات بعد از انجام پروسه ثبت برند در اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت برند / علائم تجاری

مدارک اشخاص حقوقی

1.کپی مدارک شرکت: آگهی تاسیس ، هر نوع تغییرات (تغییر نام ، تغییر آدرس ، تغییر مدیرعامل شرکت )، روزنامه تاسیس و تغییرات
2.کپی مجوز های شرکت: پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس (در صورت نداشتن مجوز بنام شرکت اگر رئیس هیات مدیره یا مدیرعامل به صورت شخصی داشته باشند قابل قبول برای ثبت می باشد .
3.کپی کارت بازرگانی ( بنام شرکت یا بنام مدیرعامل شرکت)
4.کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت
5.یک نمونه از علامت مورد تقاضا در کادر 10 در 10
6.مهر شرکت

مدارک اشخاص حقیقی

1.کپی شناسنامه و کارت ملی شخص متقاضی
2.کپی جواز کسب یا مجوز فعالیت مرتبط در زمینه خدمات
3.کپی کارت بازرگانی
4.نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10

مراحل ثبت برند در اصفهان

1.انعقاد قرارداد
2.ارسال و تکمیل مدارک
الف ) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب ) اشخاص حقوقی: کپی شناسنامه و کارت ملی - آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت
ج ) نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد 10 در 10 سانتی متر
د ) در صورتی که علامت به صورت لاتین باشد وجود کارت بازرگانی الزامی است.
3. برابر اصل کردن مدارک توسط وکیل
4. پرداخت مبلغ حق الوکاله و اخذ شماره فیش واریزی
5. تنظیم مدارک و ارجاع به اداره مالکیت صنعتی
6.در صورت ابلاغ اخطار رفع نقص سریعا صورت بگیرد و الا درخواست رد می شود ( 30 روز )
7.پرداخت دوم اداره مالکیت صنعتی
8.پس از 15 روز در روزنامه سایت رسمی می آید.
9.از تاریخ روزنامه اول , یک ماه بعد روزنامه دوم می آید.
10.بعد از یک ماه صدور پروانه 10 ساله علامت تجاری صادر می شود .
11.امکان تمدید و تغییر و انتقال علامت تجاری ثیت شده وجود دارد.

در صورت تمایلجهت دریافت راهنمایی بیشترمیتوانید با موسسه تماس حاصل نموده و از خدمات منحصر به فرد موسسه حقوقی پارسه در خدمات نوین ثبت شرکت ، ثبت برند و برند سازی کسب اطلاع نمایند.

امتیاز کاربران
5 5 5
مطالب مرتبط :

اخذ رتبه پیمانکاری در کرج‎

اخذ رتبه در کرج نیز همانند دیگر استان های کشور میباشد . ثبت نام و بارگذاری مدارک و همچینین تاییده کارشناس در سامانه ساجات صورت میپذیرد. در واقع خدمات اخذ رتبه در شهر کرج، هشتگرد، البرز، فردیس، نظر آباد، اشتهارد در موسسه ثبت شرکت پارسه صورت میپذیرد. فعالیت تخصصی شرکت در انجام کلیه امور مربوط به شرکتهای پیمانکاری از قبیل تامین مهندس امتیاز آور جهت رتبه بندی ، ثبت نام در سامانه ساجات و پیگیری های مربوطه و همچنین دگیر خدمات از قبیل تغییرات شرکت و ی...


آخرین تغییر : 04/08/2018 - 10:12

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری اصفهان‎

ثبت و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در شهر اصفهان بر اساس میزان توانایی، کیفیت، کمیت، صلاحیت عملکرد اعضا و پیمانکاران، مورد ارزیابی قرار میگرید. جهت رتبه بندی شرکت در اصفهان در قدم اول باید یک شرکت ثبت نمایید. همچنین شرکت های تازه تاسیس و یا شرکت هایی که تازه شروع به فعالیت نموده اند جهت اخذ رتبه بندی شرکت پیمانکاری در اصفهان در ردیف معیار رتبه بندی قرار نمیگیرد و برای ارتقای رتبه از 4 به 5 باید متناسب با هر رشته تقاضا را به حد نصاب برسانند. از...


آخرین تغییر : 04/03/2018 - 16:30

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری زنجان‎

اخذ رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در زنجان در کنار خدماتی نظیر ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، کد اقتصادی، اخذ مجوز، تغییرات شرکت و... ارائه میگردد. اخذ رتبه پیمانکاری در زنجان بعد از ثبت شرکت بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین بر اساس نوع و زمینه فعالیت شرکت اخذ رتبه رتبه بندی پیمانکاری صورت میگیرد. شرکت های تازه تاسیس و یا شرکت هایی که به تازگی شروع به فعالیت نموده اند جهت اخذ رتبه بندی پیمانکاری در زنجان در ردیف معیار رتبه بندی قرار نمی...


آخرین تغییر : 04/05/2018 - 09:34

اخذ رتبه

اخذ رتبه بعد از ثبت شرکت بهترین و موثر ترین اقدام، اخذ رتبه پیمانکاری و مشاوران میباشد. موسسه اخذ رتبه پارسه با پشنوانه تجربه دو دهه, آماده ارائه مشاوره جهت اخذ رتبه پیمانکاری و مشاوران میباشد موسسه پارسه، همواره تلاش نموده است به دور از منافع مالی یاری رسان مشتریان خود میباشد، از این رو می توانید پرسش ها و ابهام های حقوقی ثبتی خود را در زمینه اخذ رتبه را با ما مطرح نمایید. جهت اخذ رتبه باید می بایست از یک مهندس با 7 سال سابقه بیمه در زمینه کاری...


آخرین تغییر : 11/20/2017 - 17:32

اخذ رتبه در یزد‎

افزایش شرکت های پیمانکاری و مشاوره باعث افزایش درخواست اخذ رتبه در یزد شده است در همین رابطه توضیحاتی جهت اخذ رتبه در یزد ذکر خواهیم کرد. ثبت شرکت پارسه در راستای اخذ رتبه پیمانکاری و مشاوران فعالیت چشم گیری دارد. در زمینه اخذ رتبه در یزد همانند دیگر استان های کشور فعالیت بسیار خوبی دارد. برخی از رشته های اخذ رتبه پیمانکاری در یزد تاسیسات و تجهیزات: شرکت های ارائه دهنده تجهیزات سبک و سنگین نیرو: شرکت ‌های پیمانکاری که با وزارت نیرو کار می‌کنند...


آخرین تغییر : 04/21/2018 - 10:53

اخذ رتبه پیمانکاری در مشهد

اخذ رتبه پیمانکاری در مشهد ، به نوعی اعتبار و اعتماد برای هر شرکتی محسوب خواهد شد. اشخاص حقوقی و حقیقی با داشتن رتبه و گرید می تواند اعتماد مشتریان و همچنین شرکت های طرف قرارداد را جلب نمایند. جهت اخذ رتبه پیمانکاری در مشهد باید سوابق خود را همراه با قراردادهای شرکت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحویل دهید. متناسب به نوع فعالیت و رشته مورد نظر رتبه کسب خواهند کرد. اخذ رتبه پیمانکاری در مشهد بدین روال خواهد بود که هر چه شرکت در راستای، افزایش...


آخرین تغییر : 04/16/2018 - 12:18

انواع رتبه‎

لازم است ابتدا درباره اخذ رتبه و این که اخذ رتبه چیست و انواع رتبه توضیحات مختصری داده شود. رتبه در واقع یک معیار تشخیص صلاحیت و سنجش میزان توانایی شرکت بر اساس تعداد نفرات، میزان سوابق کارکنان، توان مالی محاسبه شده شرکت بر اساس اظهارنامه مالیاتی آخرین سال کاری میباشد، برای اخذ انواع رتبه شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی شرکت، امکانات فنی و نرم افزاری شرکت نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اخذ انواع رتبه و داشتن گواهی صلاحیت باعث امکان...


آخرین تغییر : 05/08/2018 - 12:21

اخذ رتبه در سمنان‎

شهر سمنان یکی از قدیمی‌ترین و اصیل ترین شهرهای ایران و جهان است. شرکتهای پیمانکار و مشاور بزرگی در این استان و شهر سمنان واقع شده است که خدمات اخذ رتبه برای آنها امری مهم است که مجموعه ثبتی و حقوقی پارسه خدمات خود را به این عزیزان در شهرهای استان ارائه میدهد. جهت اخذ رتبه در سمنان لازم به توضیح است که باید از مدت زمان فعالیت شرکت 6 ماه گذشته باشد و همچنین که مدرک تحصیلی حداقل نیمی از اعضا هیئت مدیره مدرک کارشناسی باشد. در واقع اخذ رتبه شرکت یک م...


آخرین تغییر : 04/24/2018 - 15:34

رتبه بندی شرکت پیمانکاری‎

رشته های پیمانکاری شامل ساختمان و ابنیه ، راه و ترابری، صنعت و معدن، تاسیسات و تجهیزات، کشاورزی، آب، مرمت آثار باستانی، کاوش های زمینی، ارتباطات، نفت و گاز ، نیرو میباشد و همچنین رشته های مشاوران شامل گروه شهرسازی و معماری، گروه راه وترابری، گروه مهندسی آب، گروه مطالعات کشاورزی، گروه انرژی، گروه پست و مخابرات، گروه صنعت، گروه معدن، گروه نفت و گاز، گروه تخصص های مشترک میباشد. رتبه بندی شرکت پیمانکاری یک معیار مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت...


آخرین تغییر : 04/03/2018 - 16:28

اخذ رتبه بندی, اخذ رتبه بندی شرکت, اخذ رتبه

آماده ارائه خدمات رتبه بندی با کادری مجرب و وکلای پایه یک دادگستری بصورت تخصصی با تکیه بر سالها تجربه کاری در خدمات پیمانکاران ومشاوران محترم می باشیم همچنین اخذ رتبه پیمانکاری در اردبیل در کنار خدماتی نظیر ثبت شرکت ها، ثبت برند، اخذ کد اقتصادی، کارت بازرگانی، تغییرات شرکت ها و.... در شرکت صورت میگیرد در واقع رتبه بندی برای یک شرکت باعث تضمین کیفیت شرکت، در ارائه هر چه بهتر خدمات و فعالیت شرکت خواهد بود. اخذ رتبه پیمانکاری در اردبیل بر اساس نوع ف...


آخرین تغییر : 04/07/2018 - 09:21

اخذ رتبه در البرز‎

یکی از مهمترین توصیه های شرکت ها و موسسات حقوقی بعد از ثبت شرکت، اقدام برای اخذ رتبه میباشد. اخذ رتبه در استان البرز در 5 پایه میباشد که رتبه 1 بالاترین و رتبه 5 پایین ترین آن محسوب میشود. اخذ رتبه در 11 رشته برای پیمانکاران در سامانه ساجات وجود دارد که بنا به نیاز و خواسته شرکت حداقل یک رشته در یک پایه قابل اخذ می باشد. اعتبار اخذ رتبه در البرز به صورت 4 ساله میباشد و باید قبل از اتمام زمان اعتبار اقدام به تمدید یا ارتقا رتبه نمود. برای هر رشت...


آخرین تغییر : 04/16/2018 - 12:17

اخذ گرید پیمانکاری‎

برای اخذ گریدپیمانکاری ، تقاضا نامه اخذ گرید در آن نام شرکت، شماره ی ثبت شرکت ، شناسه ی ملی و کد اقتصادی و ذکر گرید ها و رشته های مورد نظر را خطاب به ریاست محترم انجمن صنفی پیمانکاران استان تنظیم گردد. همچنین گرید فعلی شرکت و نوع فعالیت شرکت، روی هزینه اخذ گرید تاثیر خواهد گذاشت. پس از تحویل مدارک ذکر شده در همین مقاله، شرایط اخذ گریدشرکت بررسی و ارزیابی خواهد شد در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد امکان دریافت مجوز امکان پذیر خواهد بود و شرکت م...


آخرین تغییر : 05/14/2018 - 11:51